Музика
Урок музичного мистецтва ( 7 класи)
21.04- 24.04.2020 р.
Тема уроку:Мюзикл
( ст.98 - 100 )
Основні поняття для засвоєння:
історія виникнення мюзиклу, відмінності мюзиклу від класичних музично-театральних жанрів.
21.04- 24.04.2020 р.
Тема уроку:Мюзикл
( ст.98 - 100 )
Основні поняття для засвоєння:
історія виникнення мюзиклу, відмінності мюзиклу від класичних музично-театральних жанрів.
Новий матеріал для засвоєння. Розповідь про мюзикл: характерні особливості, історію виникнення.
Мюзикл як сценічний жанр з’явився в США наприкінці XIX - на початку XX ст.. У 1920 – х роках мюзикли почали екранізувати, що сприяло його популяризації. Кіном’юзикл «Бродвейська мелодія» (1929 р.) вважають одним з найприбутковіших фільмів того часу. Один із перших мюзиклів, який отримав голлівудську премію «Оскар». Особливість жанру мюзиклу полягає в тому що він об’єднав кілька видів театрального мистецтва, увібравши елементи опери, оперети, балету та драматичної вистави.
Головна відмінність між оперетою і мюзиклом полягає у значенні музики в порівнянні з розмовними сценами. Музика в мюзиклі є одним із засобів музично – сценічного монтажу поряд з хореографією, пластикою, постановочними ефектами.
Мюзикл вирізняється передусім синтетичністю (єдністю з іншими видами мистецтва): ані вокальні, ані танцювальні номери, ані музичний супровід у мюзиклі не є самодостатнім – вони лише слугують рівноправними засобами передання змісту. Сюжет, образи дійових осіб, ідейний зміст відіграють у мюзиклі велику роль, тому мюзикл, на відміну від опери та оперети, як правило, прийнято виконувати мовою, зрозумілою глядачеві, тобто сучасною побутовою та естрадною мовою музики. (В опері чи опереті академічна манера виконання співу.)
У мюзиклі кожний вокальний і танцювальний номер є невід’ємним від сюжету і не може бути вилучений з вистави без шкоди змісту і твору в цілому.
СЛОВНИК:
МЮЗИКЛ - (від англ. musical play — музичний спектакль) — музично-сценічна вистава, в якій поєднуються різноманітні жанри і виражальні засоби естрадної та побутової музики, хореографічного, драматичного і оперного мистецтва.
Спільні риси опери, оперети та мюзиклу:
v приналежність до театральних жанрів;
v наявність літературної основи, розподіл сценарію на акти;
v гра акторів, використання хореографії, хору;
v вокальні номери (сольні, ансамблеві, хорові);
v музичний супровід (оркестровий або фонограмний);
v оформлення сцени декораціями;
v акторські костюми.
Слухання та перегляд: Ріккардо Коччіанте мюзикл «Собор Паризької Богоматері
( фрагменти )
Див в чаті класу !
Відео :
https://youtu.be/o_FKuIJa9So
https://youtu.be/3Izfihhmdag
Текст пісні "Києве мій"
1.Грає море зелене, тихий день догора,
Дорогими для мене стали схили Дніпра,
Де колишуться віти закоханих мрій...
Як тебе не любити, Києве мій!
2.В очі дивляться канни, серце в них переллю,
Хай розкажуть коханій, як я вірно люблю.
Буду мріяти й жити на крилах надій...
Як тебе не любити, Києве мій!
3.Спить натомлене місто мирним, лагідним сном,
Ген вогні, як намисто, розцвіли над Дніпром,
Вечорів оксамити, мов щастя прибій...
Як тебе не любити, Києве мій!
Вечорів оксамити, мов щастя прибій...
Як тебе не любити, Києве мій!
Відео :
https://youtu.be/o_FKuIJa9So
https://youtu.be/3Izfihhmdag
Текст пісні "Києве мій"
1.Грає море зелене, тихий день догора,
Дорогими для мене стали схили Дніпра,
Де колишуться віти закоханих мрій...
Як тебе не любити, Києве мій!
2.В очі дивляться канни, серце в них переллю,
Хай розкажуть коханій, як я вірно люблю.
Буду мріяти й жити на крилах надій...
Як тебе не любити, Києве мій!
3.Спить натомлене місто мирним, лагідним сном,
Ген вогні, як намисто, розцвіли над Дніпром,
Вечорів оксамити, мов щастя прибій...
Як тебе не любити, Києве мій!
Вечорів оксамити, мов щастя прибій...
Як тебе не любити, Києве мій!
Коментарі
Дописати коментар